نظامهای آموزشی و فعالیتهای حاکم بر آن همواره دستخوش تغییر و تحول بوده است ، و تحول آموزش معلول تحول اجتماعی و علوم و فنآوری است. در جوامع پیشرفته و پیچیده امروزی سرعت تحول نظامهای آموزشی آنچنان سریع است که هرچندسال یکبار ، در ساختار آموزشی یک دگرگونی کلی ایجاد می شود. بنابراین نظارت ، بازبینی و اصلاح در روشهای آموزش امری اجتناب ناپذیر است. همانطور که میدانیم آموزش فعالیتی است دو طرفه بین یاد دهنده و یاد گیرنده و زیرنظریاددهنده ، که تغییراتی نسبتا پایدار در سه زمینه دانش ، نگرش و مهارت بتواند ایجاد کند.
مراکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی (EDC) و دفاتر توسعه آموزش علوم پزشکی (EDO) به عنوان کانون های تفکر و نوآوری در راستای ارتقای کیفی آموزش در دانشگاهها و دانشکده های علوم پز شکی و خدمات بهداشتی درمانی کشور راه اندازی شده و فعالیت های متنوعی را در را ستای رسالت و اهداف خود انجام می دهند.
دفتر توسعه آموزش دانشکده پیراپزشکی در راستای اهداف دفتر معاونت برنامه ریزی و توسعه آموزش دانشگاه و با هدف نیل به ارتقای کیفیت در برنامه ریزی آموزشی در گروه های مختلف آموزشی این دانشکده زیر نظر مرکز توسعه و مطالعات دانشگاه فعالیت خود را آغاز نموده است.
انتخاب حالت کور رنگی
سرخ کوری سبز کوری آبی کوری سرخ دشوار بینی سبز دشوار بینی آبی دشوار بینی تک رنگ بینی تک رنگ بینی مخروطیتغییر اندازه فونت:
تغییر فاصله بین کلمات:
تغییر فاصله بین خطوط:
تغییر موس:
تغییر فونت:
تغییر رنگ ها:
رنگ اصلی:
رنگ دوم:
رنگ سوم: