نظامهای آموزشی و فعالیتهای حاکم بر آن همواره دستخوش تغییر و تحول بوده است ، و تحول آموزش معلول تحول اجتماعی و علوم و فنآوری است. در جوامع پیشرفته و  پیچیده امروزی سرعت تحول نظامهای آموزشی آنچنان سریع است که هرچندسال یکبار ، در ساختار آموزشی یک دگرگونی کلی ایجاد می شود. بنابراین نظارت ،  بازبینی و اصلاح در روشهای آموزش امری اجتناب ناپذیر است.  همانطور که میدانیم آموزش  فعالیتی است دو طرفه بین یاد دهنده و یاد گیرنده و زیرنظریاددهنده ، که تغییراتی نسبتا پایدار در سه زمینه دانش ، نگرش و مهارت بتواند ایجاد کند.

 

مراکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی  (EDC)  و دفاتر توسعه آموزش علوم پزشکی  (EDO) به عنوان کانون های تفکر و نوآوری در راستای ارتقای کیفی آموزش در دانشگاهها و دانشکده های علوم پز شکی و خدمات بهداشتی درمانی کشور راه اندازی شده و فعالیت های متنوعی را در را ستای رسالت و اهداف خود انجام می دهند.

دفتر توسعه آموزش دانشکده پیراپزشکی در راستای اهداف دفتر معاونت برنامه ریزی و توسعه آموزش دانشگاه و با هدف نیل به ارتقای کیفیت در برنامه ریزی آموزشی در گروه های مختلف آموزشی این دانشکده زیر نظر مرکز توسعه و مطالعات دانشگاه فعالیت خود را آغاز نموده است.

 

  • لطفا در تنظیمات صفحه گروه های خبری را جهت نمایش انتخاب نمایید.